Dalyvavimas renginyje
2021 m. lapkričio 29 d.
Globos centrui, įgyvendinant 2021 m. Viešinimo plano tikslus ir ketvirtame ketvirtyje numatytas veiklas, buvo siekiama viešinti Globos centro teikiamas paslaugas ir veiklą.
Todėl, gerindami tarpinstitucinį bendradarbiavimą su Švenčionių rajono švietimo ir ugdymo įstaigų pedagogais bei švietimo pagalbos specialistais, Švenčionių rajono socialinių paslaugų centro Globos centro socialiniai darbuotojai ir Paramos šeimai ir krizių centro socialiniais darbuotojais dalyvavo nuotoliniame Tarpinstituciniame pasitarime, kurio tikslas aptarti Švenčionių rajono socialinių paslaugų centro Paramos šeimai ir krizių centro ir Švenčionių r. socialinių paslaugų centro Globos centro teikiamas paslaugas, teikiant pagalbą vaikui ir (ar) šeimai, patiriančiai tam tikrus sunkumus.
2021 m. lapkričio 4 d.
Švenčionių rajono socialinių paslaugų centro Globos centro darbuotojai dalyvavo nuotoliniame Tarpinstituciniame pasitarime, kurio tikslas aptarti ikimokyklinio amžiaus vaikų, augančių globėjų, budinčių globotojų ar įtėvių šeimose, įrašytų į ikimokyklinio ugdymo įstaigas sąrašus, vaikų lankymą ir (ar) nelankymą (nereguliarų vaikų lankymą), privalomo ikimokyklinio ugdymo vaikams skyrimą, pagalbos paslaugų šeimoms nustatymo reikalingumą, šeimų, auginančių specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų, švietimo pagalbos paslaugų prieinamumą ugdymo įstaigose.
Švenčionių rajono savivaldybės administracijos vyriausiosios specialistės (Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorės) Nijolės Stuglienės iniciatyva, pasitarime dalyvavo:
Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vilniaus apskrities vaiko teisių apsaugos skyriaus Švenčionių rajone specialistai, Švenčionių rajono savivaldybės Kultūros, švietimo, jaunimo ir sporto skyriaus specialistai, Švenčionių r. Švenčionėlių lopšelio-darželio “Vyturėlis”, Švenčionių lopšelio-darželio “Gandriukas”, Švenčionių r. Pabradės “Ryto” gimnazijos administracijos darbuotojai.
Susitikime aptartas globojamų (rūpinamų) vaikų, augančių globėjų šeimose, ikimokyklinio ugdymo poreikio ir pagalbos paslaugų šeimoms nustatymo bei švietimo pagalbos paslaugų specialiųjų ugdymosi poreikių vaikams prieinamumas. Taip pat, aptarta glaudesnio ir konstruktyvesnio bendradarbiavimo galimybė.